• 1401/09/12 - 10:13
  • تعداد بازدید : 792
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
برنامه های اجرایی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان در هفته بسیج

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداره کل دامپزشکی خوزستان برنامه های این اداره کل را در هفته بسیج تشریح کرد.

حضور فعال و همه جانبه بسیج در شرایط کنونی جامعه که با فشارهای دشمن که به نوعی فرهنگ مردم بویژه جوانان را نشانه گرفته است می تواند بسیار سرنوشت ساز، تعیین کننده و راهگشا باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان عبدالحسین کرمی زاده ضمن گرامیداشت هفته بسیج عنوان نمود: حضور فعال و همه جانبه بسیج در شرایط کنونی جامعه که با فشارهای دشمن که به نوعی فرهنگ مردم بویژه جوانان را نشانه گرفته است می تواند بسیار سرنوشت ساز، تعیین کننده و راهگشا باشد، لذا اعضاء پایگاه مقاومت بسیج این اداره کل نیز همانند دیگر بسیجیان برنامه ها و اقدامات گسترده ای را برای اشاعه این فرهنگ انقلابی در هفته بسیج در دستور کار خود دادند.

وی اظهار داشت: شرکت در مراسمات هفته بسیج از قبیل  حضور جمعی از بسیجیان پایگاه مقاومت امام حسین (ع) اداره کل دامپزشکی استان خوزستان به مناسبت هفته بسیج در سالن اجتماعات امام رضا (ع) شرکت ملی نفت ایران در شهرک نفت اهواز با حضور فرماندهی بسیج حضرت ولی عصر (عج) و جمعی از فرماندهان لشکری و کشوری و مقامات اجرایی استان و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای.

2 -حضور در جلسه پدافند غیر عامل و تجلیل از بسیجیان حوزه مقاومت جهاد کشاورزی استان خوزستان.

3- حضور بسیجیان اداره کل در جلسه روشنگری و جهاد تبیین با ملبس بودن کلیه اعضاء پایگاه به لباس پر افتخار بسیجی در این مراسم

که تنها بخشی از عملکرد بسیجیان این اداره کل در هفته پر خیر و برکت بسیج به شمار می‌آید.

  • گروه خبری : بسیج,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 295060
کلمات کلیدی
حسین شانه سازان

حسین شانه سازان

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه