• 1402/01/10 - 18:47
  • تعداد بازدید : 439
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
بیانیه اداره کل دامپزشکی استان خوزستان به مناسبت یوم الله ۱۲ فروردین، "روز جمهوری اسلامی ایران"

اداره کل دامپزشکی استان خوزستان به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۱۲ فروردین سالروز استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد و این روز تاریخی را به ملت سرافراز ایران به ویژه مردم سلحشور و شریف خوزستان تبریک گفت.

جمهوری اسلامی حرم است. (سردار دلها)

نهال انقلاب اسلامی که با نثار خون بهترین فرزندان ایران رشد کرده بود، سرانجام در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ به بار نشست و با پیروزی انقلاب اسلامی زمینه مهم ترین همه پرسی تاریخ ایران زمین، جهت تعیین نوع حکومت، فراهم شد و در این روز، ساختار جدید سیاسی و اجتماعی، بر مبنای آرای اکثر مردم (۹۸/۲درصد) تثبیت شد و رسما نظام جمهوری اسلامی را، ملت شریف ایران تأیید کرد.

در روز پربرکت یوم الله ۱۲ فروردین، نظامی متولد شد که نور اسلام عزیز را، دگر باره، نه فقط در ایران، بلکه در سراسر جهان متجلّی ساخت. شعار اصلی انقلاب، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بود که میلیون ها ایرانی آزاده و مسلمان در طول مبارزه ها در جای جای ایران اسلامی فریاد کشیده بودند. حکومتی پایه ریزی شد که عدالت اسلامی، از هدف های والای آن بود.

یوم الله ۱۲ فروردین روز تحقق آرمان های بلند مردم بود؛ مردمی که در راه انقلاب، زندان ها، تبعیدها، شکنجه ها، سختی ها و محرومیت های زیادی کشیدند و شهادت بهترین فرزندان خود را دیدند، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، در یک همه پرسی تاریخی، برای تحقق آرمان های والای شهیدان، به استقرار جمهوری اسلامی، رأی دادند.

تشکیل جمهوری اسلامی نه فقط اراده ملت را بر سرنوشت خود به اثبات رساند و برای آنان استقلال و آزادی را به ارمغان آورد، و امید را در دل محرومان و مستضعفان جهان برافروخت که آنان نیز می توانند بعد از قرن ها رنج و درد، جلوه ای از وعده خداوند تبارک و تعالی را ببینند؛ همان وعده پیروزی مستضعفان بر مستکبران را، که کتاب وحی، آن را نوید می دهد.

در نظام جمهوری اسلامی، به رأی و نظر یکایک مردم ارج گذاشته می شود و حاکمان برخاسته از میان مردم مسلمان، در جهت تحقق آرمان های اسلامی کوشش می کنند؛ برنامه های حیات بخش اسلام را فرا روی خود قرار می دهند و اینگونه، شرع و مردم، هر دو در ساختن جمهوری اسلامی سهیم می شوند، و نظامی مردمی را بر اساس آموزش های دینی، بنیان می گذارند.

در این راستا اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، این روز فرخنده را به تمام مردم ایران به ویژه ملت سرافراز استان خوزستان تبریک و تهنیت عرض نموده و اعلام می دارد در مسیر اهداف انقلاب اسلامی برای تحقق آرمان های والای آن، با اتحاد و انسجام و تجدید بیعت با آرمانهای والای شهدا و امام شهدا و پشت سر نائب بر حق امام عصر (عج)، رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی، امام خامنه ای (دامت برکاته) حرکت می نمایند.

  • گروه خبری : اخبار اصلی,تبریک و تسلیت
  • کد خبر : 299267
حسین شانه سازان

حسین شانه سازان

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه