• 1402/11/11 - 16:49
  • تعداد بازدید : 124
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بیانیه اداره کل دامپزشکی استان خوزستان به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان: دامپزشکی استان خوزستان به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر بیانیه ای را به شرح ذیل صادر کرد:

بسمه تعالی

دهه فجر مظهر شکوه ، عظمت و فداکاری ملت ایران است . مقام معظم رهبری ( مدظله العالی)

دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، ایام دمیدن خورشید استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی است. ایام  تجلی حضور ولایت و نماد ی از وحدت  ملت مسلمان و انقلابی ایران است. ایام تبلور اراده و عظمت امام خمینی (ره)  در رهایی ملت ایران است. ایامی است که  سرنوشت ملت شریف و شهید پرور ایران به نیکی رقم خورد.

اینک در حالی که ایران اسلامی همچون نگینی در خاور میانه می درخشد ، طلوع فجر دیگر را همه با هم جشن خواهیم گرفت و بار دیگر به همه جهان ثابت خواهیم کرد که تهدید، تحریم  و توطئه ذزه ای از عشق و ارادت ملت شریف ایران را به رهبر فرزانه، امام راحل و شهدا کم نخواهد کرد.

به حق که جشن پیروزی انقلاب مختص ملت شریف ایران نیست، بلکه تمام آزادیخواهان جهان در پیروزی  و جشن ما سهیم هستند، چرا که انقلاب ما زمینه ای سازنده برای سایر انقلاب ها علیه ظلم و جور  بوده است.

و در پایان جامعه دامپزشکی استان خوزستان سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت شریف وشهید پرور ایران و به همه آزادگان جهان تبریک عرض میکند و امیدوار  است با اتکال به ایزد منان ، پیروی از منویات مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) و با تلاش و همت خود بتواند قدمی هر چند کوچک در رشد و شکوفایی بیشتر انقلاب اسلامی بردارد.

  • گروه خبری : اخبار اصلی,تبریک و تسلیت,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 314423
کلمات کلیدی
حسین شانه سازان

حسین شانه سازان

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه