• 1402/08/30 - 10:01
  • تعداد بازدید : 317
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بیانیه اداره کل دامپزشکی استان خوزستان به مناسبت بزرگداشت هفته‌ی بسیج مستضعفین

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، به مناسبت بزرگداشت هفته‌ی بسیج مستضعفین، اداره کل دامپزشکی خوزستان بیانیه‌ای صادر کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

باید برای شکستن امواج طوفان‌ها و فتنه‌ها و جلوگیری از سیل آفت‌ها به‏‎ ‎‏سلاح پولادین صبر و ایمان مسلح شویم. ملتی که در خط اسلام ناب محمدی (ص) و مخالف با استکبار و پول‌پرستی و تحجرگرایی و مقدس‌نمایی است، باید‏‎ ‎‏همۀ افرادش بسیجی باشند. ( امام خمینی (ره)، جلد ۲۱ صحیفه امام، ص ۱۹۵ )

پنجم آذر که با فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به عنوان روز بسیج نام‌گذاری شده منشاء شکل گیری، ترویج و تعمیق فرهنگ بسیجی و یادآور مجاهدت و ایثار زنان و مردانی است که برای پاسداشت ارزش‌های اسلام عزیز و دفاع از ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف دفاعی، فرهنگی، اعتقادی، سازندگی و دیگر عرصه ها  با تمام وجود وارد میدان مبارزه و جهاد شدند و فرهنگی ناب و ماندگار از اخلاص و فداکاری را به تصویر کشیدند.

این روز ارزشمند نماد شکل‌گیری شجره طیبه‌ای است که بر مبنای بصیرت انقلابی، اخلاص و ایثار بنا شده و مرور کارنامه پرافتخار بسیج در اتفاقات مهم و جریان‌ساز ایران اسلامی نشان می‌دهد که نگاه ژرف و دوراندیش معمار کبیر انقلاب (ره) برای تشکیل این نهاد انقلابی و معنوی باعث شده تا انقلاب به پشتوانه این تفکر عظیم در مقابل همه توطئه‌ها و تفکرات شوم دشمنان ایستادگی کند و این نهاد مقدس همواره به عنوان بازویی توانمند برای ولایت فقیه و نظام مقدس‌مان در دفاع از ارزش‌های اسلام عزیز باشد.

اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج به آحاد بسیجیان مخلص و تجلیل از شهیدان و حماسه سازان این نهاد مقدس وتجدید میثاق با آرمانهای نظام ورهبری پشتیبانی همه جانبه از اهداف عالیه بسیج را در سایه رهبری های داهیانه رهبر معظم انقلاب اعلام وتاکید می کند؛ تردیدی نیست تفکر مقاومت و فرهنگ بسیجی ملت ایران موجبات تحقق آرزوی جامعه بشری در رهایی از چنگال سلطه گران و سلطه پذیران روزگار توام با زندگی شرافتمندانه و سعادتمند را فراهم خواهد آورد.

  • گروه خبری : اخبار اصلی,تبریک و تسلیت,بسیج,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 310835
حسین شانه سازان

حسین شانه سازان

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه