• 1400/07/27 - 08:34
  • تعداد بازدید : 430
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
پیام تبریک مدیر کل دامپزشکی استان خوزستان به مناسبت هفته وحدت ‏و میلاد باسعادت پیامبر اکرم( ص )

دکتر مصطفی کنار کوهی مدیر کل دامپزشکی استان خوزستان، با صدور پیامی آغاز هفته وحدت و میلاد باسعادت پیامبر اکرم‌(ص) را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی ادراه کل دامپزشکی استان خوزستان، در متن پیام این آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

واعتصموا بحبل الله جمیعا و لاتفرقوا

میلاد باسعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص)، پیامبر صلح و دوستی، عدالت و مهربانی و فرا رسیدن هفته وحدت را به همه مسلمین جهان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

بی‌شک پیامبر رحمت در سیره و سلوک، اخلاق و معنویت را در جامعه اسلامی اعتلا بخشیدند و وحدت و همدلی را بین مسلمین در پرتو چنگ زدن به حبل‌الله، چراغ راه هدایت قرار دادند.

تدبیر خمینی کبیر (ره) در نامگذاری هفته وحدت، حرکتی عظیم و دشمن شکن در راستای اتحاد و یگانگی امت اسلامی و خنثی کننده نقشه‌های شوم استعمار و استکبار بود که همیشه درصدد تفرقه و نقاق در بین امت اسلامی بوده و هستند.

جامعه اداری وظیفه دارد با تأسی از سیره پیامبر اکرم (ص) برای تحقق هرچه بیشتر وحدت مسلمین، حفظ کرامت انسانی، تقویت صلح و مودت مسلمانان اقدامات عملی را تبیین کند تا توطئه های بدخواهان امت اسلامی خنثی گردد.

ضمن بزرگداشت میلاد نبی‌اکرم‌(ص) و هفته وحدت که نشان از ذهن آگاه و هوشیار امام خمینی (ره) در برهه‌ای حساس از تاریخ بوده است، امیدوارم اتحاد و همدلی بین مسلمین سرلوحه فکر و عمل قرار گیرد.

  • گروه خبری : اخبار اصلی,تبریک و تسلیت,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 278075
حسین شانه سازان

حسین شانه سازان

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه