• 1402/06/01 - 13:07
  • تعداد بازدید : 314
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

ناصر عسکری فرد مدیرکل دامپزشکی استان خوزستان طی پیامی فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، متن این پیام به شرح زیر می باشد:

هفته اول شهریور ماه به سرخی خون کارگزاران کارآمد و مخلص نظام مقدس جمهوری اسلامی، شهیدان رجایی و باهنر به نام هفته دولت و روز ۴ شهریور ماه به نام روز کارمند مزین گشته است. 

هفته دولت فرصتی است ارزشمند برای تجدید عهد و پیمان ارکان مختلف دولت با امامین انقلاب و شهداء گرانقدر بویژه شهیدان رجایی و باهنر که برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی از جان عزیز خویش مایه گذاشتند؛ این هفته نمادی است از وحدت مردم و دولت که سرافرازی، پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی را به دنبال خواهد داشت و با دولت مردانی مردمی، دل در گرو ایجاد ایران قوی داریم.

روز کارمند نیز، تجلیل از انسان‌ های شایسته ‌ای است که هدف‌ شان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است. آنان که همه همت و تلاش شان، گشایش گره‌ های زندگی انسان‌ ها، رفع مشکلات و ایجاد آرامش در جامعه است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت بویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان، کارگزاران و کارمندان خدوم و متعهد دولت و بویژه مردم شریف ایران اسلامی، تبریک عرض نموده و موفقیت همم کارگزاران را در راستای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و ادامه راه شهیدان، از درگاه خداوند متعال خواستارم.

  • گروه خبری : اخبار اصلی,تبریک و تسلیت,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 306604
حسین شانه سازان

حسین شانه سازان

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه