• 1399/09/30 - 07:32
  • تعداد بازدید : 932
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک بمناسبت ولادت حضرت زینب ( س ) و روز پرستار

مدیر کل دامپزشکی استان خوزستان در پیامی ولادت باسعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار را تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان متن پیام تبریک دکتر مصطفی کنار کوهی به مناسبت ولادت حضرت زینب و روز پرستار بدین شرح است :
 

سالروز ولادت بزرگ پرستار کربلا که همچون معنای اسم شریفش، زینتی برای پدر و شریکی در نهضت انسان ساز و رهایی بخش سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بود را تبریک و تهنیت می گویم، بانویی که نام و یاد او یادآور شجاعت و پیام آوری است.

پرستاری هنری است آمیخته با مراقبت جسم و جان، حرفه ای بی نظیر که فقط نگاهبانی از مرز علائم حیاتی بیمار نیست، بلکه دمیدن روح زندگی است در تن رنجور و جاری کردن زلال امیدواری در بدن خسته بیمار.

پرستاری درمان زخم های عیان است و مرهم نهادن بر زخم های پنهان بیماران.

بدون تردید مناسبتی شایسته تر از میلاد اسوه صبر و حمایت، حضرت زینب کبری (س) بعنوان روز پرستار و قدردانی از تلاش و کوشش و تکریم شما عزیزان نمی توان یافت.

اینجانب با تبریک میلاد مسعود حضرت زینب (س) و روز پرستار، به تمامی جامعه پرستاران فداکار کشورمان، نامگذاری این روز فرخنده به عنوان روز پرستار را ادای احترام به پرستارانی می دانم که مهربانی شان مرهمی برای بیماران و تلاش شان، وسیله ای برای بازگشت مجدد نعمت بزرگ سلامتی به آنان است.

امید است با پیروی از این الگوی ایمان و ایثار، سلامت را به جامعه و کشور عزیزمان هدیه کنید و در سایه توجهات باری تعالی همواره سلامت و منشأ خیر و برکت باشید.

  • گروه خبری : اخبار اصلی,تبریک و تسلیت,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 258466
کلمات کلیدی
لینک کوتاه