• 1399/09/16 - 08:31
  • تعداد بازدید : 736
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک دکتر مصطفی کنار کوهی به مناسبت روز دانشجو

مدیر کل دامپزشکی استان خوزستان با صدور پیامی روز دانشجو را به کلیه فرزندان دانش پژوه همکاران شاغل در اداره کل دامپزشکی استان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، دکتر مصطفی کنار کوهی در این پیام آورده است:

'از دانشگاه همیشه و در همه جا این انتظار هست که محل جوشش و اوج دو جریان حیاتی در کشور باشد: اول، جریان علم و تحقیق؛ دوم، جریان آرمان‌گرایی‌ها و آرمان‌خواهی‌ها و هدفگذاری‌های سیاسی و اجتماعی«حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی)».'

هر ساله با فرارسیدن روز 16 آذر، عطر شهادت طلبی، استقلال خواهی، امیدواری و نسیم بیداری گری، روشنگری و حقیقت جویی، فضای دانشگاه ها را در سراسر کشور آکنده نموده و یاد و خاطره شهدای دانشجویی که در تاریخ 16 آذر سال 1332 با خون ها و جان های خود در مقابل نظام سلطه آمریکایی، جوانمردانه ایستاده و نهال انقلاب اسلامی ایران را آبیاری نمودند، زنده و پاینده نگه می دارد.

روز دانشجو روز وفاداری، بصیرت  افزایی و نکو داشت بهره جویی از نیروی جوانی در خدمت اسلام، مسلمانان و پاسداشت ارزش های انسانی و الهی است.

چرخ های توسعه و پیشرفت کشورمان در سایه تحریم های ظالمانه و ننگین دشمنان هیچ گاه از حرکت باز نایستاده، بلکه هر روز با قدرت و شدتی بیشتر و در جنبه هایی متفاوت تر پدیدار گشته، به طوریکه موجب شادمانی دوستان و مایه یأس و نامیدی دشمنان مان شده است و تمامی این ها در سایه تلاش، کوشش، ایستادگی و پایمردی جوانان و دانشجویانی بدست آمده است که وجود و حضور آنان فضای ایران اسلامی را منور نموده است.

تفکر، خلاقیت، ایده ها و انرژی شما دانشجویان عزیز کشورمان همواره در جهت دفاع از مظلومان و آزادی خواهان در سراسر دنیا بوده و این قبیل افراد همواره به دیده برادری، حمایت گری و ماوای انگیزه و شجاعت به شما می نگرند که البته این موهبت، اجر و پاداشی است که خداوند متعال در مقابل نیت ها و از خودگذشتگی هایتان به شما اعطا نموده است.

اینجانب  شانزدهم آذر ماه، روز دانشجو را به تمامی دانشجویان کشور عزیزمان به ویژه به فرزندان عزیز دانشجو  همکاران اداره کل دامپزشکی استان تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال توفیقات روزافزون، عاقبت به خیری و سلامتی را برای همگان مسئلت می نمایم.

  • گروه خبری : اخبار اصلی,تبریک و تسلیت,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 258123
کلمات کلیدی
لینک کوتاه