• 1401/03/02 - 14:40
  • تعداد بازدید : 322
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام مدیر کل دامپزشکی استان خوزستان به مناسبت ۳خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و ۴خرداد روز مقاومت و پایداری دزفول

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان،دکتر مصطفی کنار کوهی مدیر کل دامپزشکی استان خوزستان، روز آزاد سازی خرمشهر را به مردم غیور و شهید پرور استان خوزستان تبریک گفت.
متن این پیام به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

إنّا فتحْنا لک فتْحًا مبینًا

ما تو را پیروزى بخشیدیم [چه] پیروزى درخشانى

تاریخ ایران عزیز همواره شاهدی بوده است بر دلاوری‌ها و از جان گذشتگی‌های زنان و مردان شجاع و آزاده‌ای که در راه حفظ عزت ملی و تمامیت ارضی وطن اسلامی، جان‌فشانی‌ها کرده‌اند.

حماسه‌های ماندگار سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر و چهارم خرداد، روز مقاومت و پایداری دزفول، فصل‌هایی درخشان از این تاریخ غرورآفرین است؛ یادآور روزهای مقاومت و حماسه، و پایمردی‌های مردمانی مظلوم که در نبردی نابرابر در مقابل دشمن بعثی و هم‌پیمانانش، برای حفظ وجب به وجب خاک وطن، از جان‌های عزیز و شریفشان مایه گذاردند و دشمن را با زبونی از خاک وطن به در راندند.

اینجانب ضمن تبریک و شادباش این روز فرخنده و یوم الله و سالروز فتح غرور آفرین آزاد سازی خرمشهر و چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری دزفول، به خانواده‌های معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران، جانبازان دوران دفاع مقدس و ملت فهیم و مقتدر ایران اسلامی و به ویژه مردم غیور استان خوزستان تبریک گفته و برای همگان توفیق روز افزون و عزت و سربلندی مسئلت دارم.

  • گروه خبری : اخبار اصلی,تبریک و تسلیت,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 286443
حسین شانه سازان

حسین شانه سازان

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه