• 1399/06/30 - 12:31
  • تعداد بازدید : 544
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

آغاز هفته دفاع مقدس گرامی باد

پیام تبریک مدیر کل دامپزشکی استان خوزستان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

 

بنا به گزارش روابط عمومی ،مدیرکل دامپزشکی خوزستان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس پیام تبریکی به متن ذیل صادر نمود.

بسم الله الرحمن الرحیم

پایان شهریور ماه بازتاب خاطرات آغاز هشت سال دفاع مقدس است. روزهایی که ذره ذره خاک میهن اسلامی مان، سربلندی ملتی را شهادت می دهد که سرافرازانه در مقابل دنیای کفر و استکبار، مقاوم تر از کوه ایستادگی نموده و بر بلندای قله ی افتخار، بیرق آزادگی را به اهتزاز درآوردند.
 
 
 
دفاع مقدس، نام آشناترین واژه در قاموس حماسه های عزت آفرین ایران، نمادی از فرزانگی ملت سرفرازی است که خاطرات دلاوری های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند.
 
 
 
هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و استقامت راد مردان و شیر زنانی است كه در لبیك به فرمان امام و مقتدای خویش در دفاع از كیان آب و خاك نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی نموده و حماسه های ماندگاری را بر برگ های زرین انقلاب اسلامی ثبت كردند.
 
 
 
دفاع مقدس از طرفی زمینه ساز فرهنگ مقدسّی شد که طریق اتّصال به ملکوت را هموار کرد یکی از ثمرات بزرگ دفاع مقدس، فرهنگ سازی است که بنیانهای ارزشمندی را در جامعه نهادینه ساخت و از سویی دیگر دفاع مقدس، اسلام را احیا کرد.
 
 
 
اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها و دلاور مردیهای تمامی شهیدان گرانقدر ،رزمندگان و ایثارگران بدینوسیله مراتب تهنیت و تبریك خویش را به مناسبت این ایام غرور آفرین ابراز نموده و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی و توفیقات روز افزون مردم شریف استان خوزستان به ویژه ایثارگران ، جانبازان و نیروهای مسلح قهرمان را در پرتو منویات رهبر عظیم الشان انقلاب و فرماندهی معظم كل قوا حضرت آیت اله خامنه ای (مد ظله العالی) مسئلت می نمائیم.
 
 
 
دکتر مصطفی کنار کوهی
 
مدیر کل دامپزشکی استان خوزستان
30 شهریور 1399
  • گروه خبری : اخبار اصلی,انتصابات,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 255727
کلمات کلیدی
لینک کوتاه