• 1400/02/06 - 12:35
  • تعداد بازدید : 358
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
افزایش جوجه ریزی در استان خوزستان

افرایش 50 درصدی جوجه ریزی در فروردین ماه سالجاری نسبت به مدت مشابه در سال 1399

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان دکتر بهمن جوشن رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماریهای طیور، زنبور عسل و کرم ابریشم اداره کل دامپزشکی استان خوزستان با بیان اینکه میزان فعالیت و جوجه ریزی واحدهای پرورش مرغ گوشتی در سال 99 نسبت به سال ما قبل آن افزایش داشته است افزود در سال 99 بیش از 55 میلیون قطعه جوجه ریزی در واحد های پرورش مرغ گوشتی در سطح استان انجام شده است که نسبت به سال قبل حدود 6 درصد افزایش داشته است.

بهمن جوشن در ادامه گفت: در فروردین ماه سالجاری نیز این افزایش ادامه داشته و شاهد رشد 50 درصدی جوجه ریزی نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده ایم.

وی افزود: این افزایش جوجه ریزی و تراکم نیاز به نظارت های بیشتری دامپزشکی داشته که کارشناسان ادارات دامپزشکی در سطح استان با انجام نظارت های بهداشتی مستمر و شبانه روزی باعث جلوگیری و کنترل بیماری در فارم های پرورش مرغ گوشتی گردید که در نتیجه باعث تولید محصول نهایی و سالم برای مصرف کنندگان عزیز را فراهم آوردند.

شایان ذکر است بیش از 800 واحد پرورش مرغ گوشتی فعال در استان خوزستان وجود دارد که نظارت بهداشتی بر فعالیت تمامی واحدهای پرورش توسط دامپزشکی استان صورت می پذیرد.

  • گروه خبری : اخبار اصلی,انتصابات,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 273390
کلمات کلیدی
حسین شانه سازان

حسین شانه سازان

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه