• 1401/11/26 - 08:36
  • تعداد بازدید : 615
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
افتتاح ساختمان اداره دامپزشکی آغاجاری

با حضور معاون توسعه دامپزشکی استان و مسئولین شهرستان ساختمان اداره دامپزشکی آغاجاری افتتاح گردید.

با توجه به لزوم حفظ سلامت جامعه، عرضه فرآورده های خام دامی، مستلزم کنترل و نظارت بیشتر و دقیق تر بوده که امیدواریم با استقرار اداره دامپزشکی در شهرستان در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان موفق عمل کنیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، با فرا رسیدن چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی ساختمان اداره دامپزشکی آغاجاری با بهبود خدمت رسانی به مردم فهیم این شهرستان  با حضور معاون توسعه اداره کل دامپزشکی استان  و مسئولین شهرستانی به بهره برداری رسید.

معاون توسعه دامپزشکی استان خوزستان در مراسم افتتاح گفت: امیدواریم با تعامل و همکاری مناسب و برنامه ریزی دقیق در راستای تحقق اهداف و سیاست های دولت مردمی بتوانیم خدمات بهتری را به شهروندان شهرستان آغاجاری ارائه کنیم.

عبدالحسین کرمی زاده افزود: با توجه به ظرفیت ها و توانمندی های شهرستان آغاجاری در حوزه دام، طیور و خدمات دامپزشکی و همچنین لزوم کنترل و نظارت بهداشتی دقیق و مستقل، پیگیر استقرار اداره دامپزشکی در شهرستان  بودیم که خوشبختانه با حمایت های فرمانداری ساختمان این اداره افتتاح گردید.

وی اضافه کرد: با توجه به لزوم حفظ سلامت جامعه، عرضه فرآورده های خام دامی، مستلزم کنترل و نظارت بیشتر و دقیق تر بوده که امیدواریم با استقرار اداره دامپزشکی در شهرستان در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان موفق عمل کنیم.

  • گروه خبری : اخبار اصلی,اخبار شهرستان آغاجاری,انتصابات,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 297459
حسین شانه سازان

حسین شانه سازان

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه