• 1401/05/10 - 12:13
  • تعداد بازدید : 816
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

برگزاری دوره آموزشی ویژه ضابطین خاص قضایی

دوره آموزشی ضابطین خاص قضایی ویژه ناظران شرعی و بازرسان بهداشتی دامپزشکی در اداره کل دامپزشکی استان خوزستان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، برابر هماهنگی بعمل آمده و مجوز صادره از سوی معاونت آموزشی دادگستری خوزستان و دادسرای عمومی و انقلاب اهواز دوره آموزشی ضابطین خاص قضایی ویژه ناظرین شرعی مستقر در کشتارگاه و بازرسان بهداشتی با حضور 45 نفر از روحانیون ناظر شرعی مستقر در کشتارگاههای استان و نیز بازرسان بهداشتی در اداره کل دامپزشکی استان خوزستان برگزار گردید.

در این دوره شرکت کنندگان ضمن آشنایی با شرح وظایف و مسئولیت های ضابطین خاص نسبت به فراگیری آموزشهای لازم در خصوص نحوه تنظیم گزارش، چگونگی برخورد با تخلفات و جرایم اختصاصی در حوزره فعالیت ها و نظارتهای شرعی و بازرسی های بهداشتی و اعلام موضوع به مراجع ذیصلاح پرداختند.

در پایان دوره که با حضور احدی از قضات دادسرای عمومی و انقلاب اهواز برگزار شد که شرکت کنندگان در آزمون مربوطه شرکت نمودند.

شایان ذکر است حسب ماده 8 قانون نظارت بر ذبح شرعی و صید، ناظران در حکم ضابط خاص قضایی تلقی شده که بر اساس آن پس از طی آموزش های لازم به عنوان ضابط خاص قضایی شناخته می شوند.

  • گروه خبری : اخبار اصلی,انتصابات,اسلایدر قرنطینه
  • کد خبر : 288915
حسین شانه سازان

حسین شانه سازان

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه