• 1399/10/20 - 08:48
  • تعداد بازدید : 945
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری کارگاه آموزشی آنفلوانزای فوق حاد پرندگان شهرستان بهبهان

برگزاری کارگاه آموزشی آنفلوانزای فوق حاد پرندگان اداره دامپزشکی بهبهان با مسئولین واحدهای مرغدارای مرغ تخمگذار

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان  خوزستان، کارگاه توجیهی- آموزشی مسئولین مزارع مرغ تخمگذار بهبهان با حضور دکتر مهران اکبری رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بهبهان در محل نماز خانه اداره دامپزشکی شهرستان با حفظ پروتکل های بهداشتی برگزار گردید.

 دکترمهران اکبری در خصوص جلسه برگزار شده عنوان کرد: دوره های آموزشی برنامه ریزی شده در این  خصوص جهت ارتقاء سطح آگاهی این افراد در جهت تولید بهتر، همچنین بازآموزی در خصوص بیماری های طیور می باشد، که این دوره های آموزشی با تجارب کسب شده توسط این افراد در دوره فعالیت، سبب افزایش کارآیی این افراد در واحدهای پرورش می شود.

 مهران اکبری افزود: در این جلسه موضوعاتی پیرامون رعایت اصول امنیت زیستی و آخرین وضعیت بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان مورد بحث و بررسی های دقیقی قرار گرفت.

اکبری آموزش و ارتقاء دانش پرورش دهندگان، اطلاع رسانی و اعلام سریع تلفات به دامپزشکی جهت اقدامات واکنش سریع را از مهمترین راهکارهای پیشگیری و کنترل این بیماری عنوان کرد و افزود: در این راستا افزایش امنیت زیستی در مرغداری ها بسیار حائز اهمیت است که در این دوره مسائلی در این باره تشریح شد که در پایان تصمیماتی جهت ارتقاء سطح علمی و افزایش تجربیات مسئولین مرغداری ها گرفته شد.

  • گروه خبری : اخبار اصلی,اخبار شهرستان بهبهان,انتصابات,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 258961
لینک کوتاه