• 1400/08/29 - 09:10
  • تعداد بازدید : 343
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری کمیته فنی بررسی مسائل حوزه بهداشت و مدیریت بیماریهای طیور در خوزستان

کمیته فنی بررسی مسائل حوزه بهداشت طیور در اداره کل دامپزشکی استان خوزستان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، کمیته فنی تخصصی  با موضوع بررسی مسائل بهداشتی واحدهای پرورش طیور استان  با حضور معاون سلامت ، روسای ادارات فنی  طیور و تشخیص و درمان ، روسای ادارات دامپزشکی شهرستانهای با تراکم بالای مرغداری و تعدادی از مسئولین فنی و مراکز درمانی بخش خصوصی در اداره کل دامپزشکی استان برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان با توجه به اهمیت موضوعات و مسائل مرتبط  با بهداشت و مدیریت بیماریهای طیور و انجام اقدامات لازم جهت کاهش کانونهای همچنین شروع فصل کوچ پرنده های آزاد پرواز به استان خوزستان خواستار تشدید سیستم مراقبت فعال در تمامی مرغداریها، تالاب ها، آبگیرها و حوضچه ها در سطح استان گردید.

همچنین در این جلسه مواردی از جمله  واکسیناسیون واحدهای پرورش صرفاً با نسخه مسئول فنی مراکز مایه کوبی مجاز و داشتن کارت مایه کوبی معتبر توسط واکسیناتورها از طرف ادارات تشخیص و درمان و بهداشت مدیریت بیماریهای طیور مطرح گردید.

 شایان ذکر است کمیته های فنی، اجرایی و کمیته های علمی طیور از اقداماتی است که این اداره کل برای بررسی وضعیت و بهبود سطح بهداشت واحدهای پرورش طیور بطور مستمر برگزار می نماید.

  • گروه خبری : اخبار اصلی,انتصابات,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 279087
حسین شانه سازان

حسین شانه سازان

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه