• 1400/07/27 - 12:12
  • تعداد بازدید : 496
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
جلسه هم اندیشی مسئولین دفاتر حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان

جلسه مسئولین دفاتر حوزه نمایندگی ولی فقیه جهاد استان به میزبانی اداره کل دامپزشکی خوزستان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، ، جلسه مسئولین دفاتر حوزه نمایندگی ولی فقیه جهاد استان در محل سالن جلسات اداره کل دامپزشکی استان  با حضور حجت الاسلام والمسلمین آفرین آباده مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد ، مدیر کل دامپزشکی استان و نمایندگان ولی فقیه در ادارات تابعه  برگزار گردید.

در ابتدا این جلسه حجت السلام بداوی نماینده ولی فقیه در دامپزشکی استان ضمن خیر مقدم به حاضرین جلسه و مدعوین نسبت به ارائه عملکرد این حوزه در دامپزشکی استان پرداخت.

مدیر کل دامپزشکی استان از فعالیت‌های مجموعه دامپزشکی و اهمیت نقش این اداره کل در سلامت جامعه پرداخت و اظهار کرد: فعالیت‌های اداره کل دامپزشکی استان در راستای حفظ و نگهداری سرمایه دامداران و بالا بردن سطح بهداشت جامعه می‌باشد.

کنارکوهی با اشاره به اینکه همکاران دامپزشکی به صورت شبانه روزی در تأمین غذا و امنیت غذایی جامعه و حفظ و حراست از جمعیت دامی، تلاش می‌نمایند افزود: تمام تلاش و همت خود را همچون گذشته به کار بسته ایم تا در بحث پیشگیری و کنترل از بیماری‌ها، سلامت و بهداشت فرآورده‌های خام دامی را تأمین نمائیم.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین آفرین آباده مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی خوزستان از زحمات و تلاش‌های خستگی ناپذیر پرسنل پرتلاش دامپزشکی که وظیفه خطیر تأمین بهداشت و سلامت مواد غذایی با منشاء دامی را بر عهده دارند، تشکر و قدردانی کرد.
 
وی از کارکنان و دامپزشکان استان به عنوان نیروهای غیرتمند و خدمتگزار به جامعه یاد کرد و گفت: فعالیتهای دامپزشکی در خدمت رسانی به جامعه بسیار گسترده بوده و اقدامات مؤثری در زمینه پیشگیری و کنترل بیماری‌های مشترک میان انسان و دام، اطمینان بخشی لازم را به مردم در مصرف فرآوردههای دامی سالم ایجاد می‌کند.

در پایان این جلسه نظرات و پیشنهادات مسئولین دفاتر حوزه ولی فقیه مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت و از زحمات حجت السلام حردانی در زمانی تصدی در این حوزه تقدیر و تشکر گردید.

  • گروه خبری : اخبار اصلی,انتصابات,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 278095
حسین شانه سازان

حسین شانه سازان

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه