• 1399/07/23 - 11:16
  • تعداد بازدید : 539
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

دیدار مسئولین موسسه فرهنگی هنری یاران رحمه للعلمین با مدیر کل دامپزشکی استان خوزستان

مسئولین موسسه فرهنگی هنری یاران رحمه للعلمین با حضور در اداره کل دامپزشکی استان خوزستان با مدیر کل دامپزشکی استان دیدار کردند

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خوزستان، مسئولین موسسه فرهنگی هنری یاران رحمه للعلمین در نشستی با مدیرکل دامپزشکی استان خوزستان و به منظور انسجام بخشی در خدمت رسانی به مناطق محروم استان صورت پذیرفت ضمن تقدیر و تشکر از مدیرکل دامپزشکی استان به جهت میزبانی این جلسه با اشاره به اهداف راه اندازی این موسسه عنوان کرد: در خصوص محرومیت و نقاط محروم هنوز تعریف جامعی صورت نگرفته و از سوی دیگر مشکلات موجود  نشان دهنده این است که با وجود موسسه های مختلف در استان سیاست های محرومیت زدایی آنطور که باید جواب نداده است.  

حجت الاسلام والمسلمین عزیز عبیات اضافه کرد: موسسه فرهنگی هنری یاران رحمه للعلمین با هدف محرومیت زدایی در استان خوزستان راه اندازی شد تا توان سایر قرارگاه ها علاوه بر تشکیل بانک اطلاعاتی سنجیده و هر کدام در جای خودش به کار گرفته شود.

عبیات ادامه داد: هدف بعدی این است که مسائل و مشکلات در استان ریشه یابی تا برای حل آنها به صورت اساسی برنامه ریزی داشته باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظرفیت و محدودیت های استان عنوان کرد: خوزستان از نظر آمار دامی استان توانمد کشور است که اینها باید موجب شود تا خروجی خوبی داشته باشیم.

دکتر کنار کوهی مدیرکل دامپزشکی استان خوزستان نیز در این جلسه ضمن خیرمقدم و خوشامد گویی به حجت الاسلام عبیات و مهندس انبار دار گفت : جنابعالی کاملا با نگاه عالمانه و مبتنی بر شواهد و واقعیت هایی که ما در جامعه داریم مطال را بیان فرمودید.

مدیرکل دامپزشکی استان اضافه کرد : یکی از اهداف انقلاب اسلامی بحث عدالت اجتماعی بود و به همین جهت اداره کل دامپزشکی خوزستان با اشاره به خدمات رایگان از جمله واکسیناسیون و درمان به دامداریها بر تشدید نظارت بهداشتی و ادامه روند همکاری دامپزشکی و دامداران مبنی بر انتقال دام به نقاط ایمن جهت رفع مشکلات و ارایه خدمات به آنها تاکید کرد.

 وی افزود : یکی از دستگاههایی که بشکل تخصصی و کاملا علمی در خدمت قشر دامداران و دامپروارن و دارندگان صنعت طیور در استان است که تا دور ترین و صعب البور ترین مناطق استان خوزستان خدمات رایگان ارائه می نماید.

مدیرکل دامپزشکی خوزستان اضافه کرد : واقعا منابع دولتی جوابگوی نیازهای ما نیست و باید چشم به مشارکت اجتماعی احاد مردم و خیرین داشته باشیم زیرا هر جا که مردم حضور پیدا کردند واقعا گره گشا بودند و خداراشکر مردم استان خوزستان برای این موضوعات و در بحران هایی مثل سیل، زلزله و کرونا همیشه پای کار بوده اند و در این زمینه جز استان های برتر بوده ایم بنابراین ظرفیت وجود دارد ولی نیاز به نهاد سازی اجتماعی کاملا حس میشود.

کنار کوهی در پایان گفت : ما با تمام وجود و با اشراف کامل و تخصصی در بحث دامپزشکی در خدمت شما هستیم و هر کاری برای کاهش فقر زدایی و ایجاد مسکن برای محرومین باشد آمادگی کامل خود را اعلام مینمائیم و امیدوارم با هم افزایی و در کنار هم بتوانیم گره ای از کار مردم گرفتار باز کنیم.

  • گروه خبری : اخبار اصلی,انتصابات,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 256721
کلمات کلیدی
لینک کوتاه