• 1401/05/31 - 07:59
  • تعداد بازدید : 590
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

ستاد اربعین حسینی در دامپزشکی استان خوزستان تشکیل شد

مدیر کل دامپزشکی استان ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام از تشکیل ستاد اربعین حسینی خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان، اهم محورهای فعالیت برای میزبانی از زائران اباعبدالله الحسین در اربعین حسینی در مرز چذابه جهت اعضا ابلاغ شد.

کنار کوهی در توضیح این خبر گفت: اهم برنامه‌های اجرایی مبنی بر تشکیل ستاد اربعین استانی با حضور اعضا و برنامه‌ریزی و تمهید مقدمات استقبال با شکوه از زائران اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام، تفکیک و تقسیم کار بین اعضا و تبیین شرح وظایف اعضا، تدوین تقویم زمانی آغاز و پایان برنامه‌ها میزبانی از زائران عزیز، تنظیم محتوای فرهنگی و هدفمند نمودن برنامه‌ها به منظور بهره‌مندی از توانمندی و تجهیزات و امکانات آنها به منظور ارائه خدمات بهتر برشمرد.

مدیر کل دامپزشکی استان محورهای ارائه خدمات از جمله فرهنگی و تبلیغی، اسکان زائران گرامی، ارائه نظارت های بهداشتی دامپزشکی بر پخت و پز و توزیع اطعام حسینی در پایانه مرزی چذابه و ارائه خدمات بهداشتی را از جمله فعالیت‌های این ستاد عنوان کرد.

کنار کوهی خاطر نشان کرد: موکب استان در مرز چذابه جهت  اسکان و استراحت زوار اربعین حسینی آماده خدمت رسانی می شود و کارکنای که مایل باشند می توانند نذورات خود را به این ستاد ارائه نمایند.

  • گروه خبری : انتصابات,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 289540
حسین شانه سازان

حسین شانه سازان

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه