• 1399/11/21 - 09:40
  • تعداد بازدید : 352
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
پیام تبریک مدیر کل دامپزشکی استان خوزستان به مناسبت 22 بهمن

مدیر کل دامپزشکی استان خوزستان در پیامی پیشاپیش فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را تبریک و تهنیت گفت

مدیر کل دامپزشکی استان خوزستان در پیامی پیشاپیش فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را تبریک و تهنیت گفت متن پیام به شرح زیر است:

فرار رسیدن چهل و دومین بهار انقلاب و سالروز آفتاب ایمان و امید از پهندشت ایران اسلامی را به کارکنان شاغل در اداره کل دامپزشکی استان خوزستان  تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

دهه فجر عصاره آرمان های یک ملت است که تحت رهبری و ولایت رهبر فرزانه خود حضرت امام خمینی ( ره ) بر طاغوت و طاغوتیان تاخت و با تقدیم جان و مال خود با ظلم و بی عدالتی به مبارزه برخاست. آن روزهای پرشور انقلاب که فرزندان ملت در جای جای میهن عزیز و اسلامی برای برافشتن پرچم اسلام و برپایی نظام به پا خاستند، مکتبی را بنیان نهادند که داعیه دار گسترش عدالت در سراسر گیتی و پرچمدار ترویج و تبیین آموزه های اصیل اسلام و انقلاب است.

ده فجر آرمان ملتی است که برای برپایی ارزش های اصیل خود قیام کرده و با نثار خون خود نهال انقلابی را آبیاری کرد که با گذشت چهل و دومین سال از طلوع آن، همچنان برای همه آزاده و اصیل جهان شایسته عزت و احترام و الگوی عملی مردم سالاری دینی است.

بر همه ماست که قدر دان خون شهدا، امام شهدا و راه متعالی شهدای ارجمند انقلاب باشیم و برای بالندگی بیش از بیش ارزش های نظام و انقلاب که اکنون تحت زعامت و رهبری عالمانه مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای، عرصه های نوینی در جهان اسلام و نظام بین المل گشوده است، کوشا بوده و تلاش کنیم.

  • گروه خبری : اخبار اصلی,انتصابات,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 271474
کلمات کلیدی
admin Khuzestan

admin Khuzestan

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه