• 1401/05/05 - 10:59
  • تعداد بازدید : 475
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مدیر کل دامپزشکی استان خوزستان عنوان کرد:

اجرای طرح حمایتی دامپزشکی در مناطق حوزه آبریز کرخه در سه شنبه هر هفته

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، دکتر مصطفی کنار کوهی مدیر کل دامپزشکی استان در تشریح این خبر گفت: در تداوم  حمایت خدمات رسانی دامپزشکی به دامداران عزیز حوزه آبریز کرخه و حفاظت، صیانت از سرمایه دامی و فراهم نمودن رفاه حیوان، در این منطقه این اداره کل نسبت به استقرار اکیپ های درمانی رایگان جهت درمان و ویزیت در سه شنبه هر هفته در شهرستان هویزه اقدام نموده است.

مصطفی کنار کوهی با بیان اینکه این طرح تا پایان شرایط حاکم در حوزه آبریز کرخه ادامه خواهد داشت گفت: کارشناسان دامپزشکی استان در سه شنبه های هرهفته در شهرستان هویزه مستقر می گردند و نسبت به ویزیت، درمان رایگان دام ها اقدام می نمایند.

کنار کوهی یکی از اولویت‌های مهم و اساسی این اداره کل را آموزش چهره به چهره عنوان کرد و گفت: در کنار فعالیت های درمانی، دامداران با راهکار‌های مقابله‌ای برای جلوگیری از بروز بیماری‌های دامی در منطقه نیز آشنا می شوند.

وی با بیان اینکه همه تلاش دامپزشکی استان حفظ سلامت و رفاه حیوان و بهداشت عمومی بدون هیچگونه چشم داشتی است گفت، امیداریم بتوانیم در این شرایط خاص و حساس دامداران عزیز طمع شیرین خدمت صادقانه و خاص را احساس نمایند.

  • گروه خبری : اخبار اصلی,انتصابات,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 288729
حسین شانه سازان

حسین شانه سازان

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه