• 1402/01/30 - 15:21
  • تعداد بازدید : 582
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
گرامیداشت 30 فروردین روز آزمایشگاه در دامپزشکی خوزستان

مدیرکل دامپزشکی استان خوزستان به مناسبت روز آزمایشگاه با کارکنان آزمایشگاه مرجع منطقه ایی دامپزشکی خوزستان دیدار کردند.

مدیرکل دامپزشکی خوزستان فعالان عرصه آزمایشگاهی دیده بان عرصه سلامت جامعه دانست و افزود: فعالان این عرصه با ایجاد امکان تشخیص به موقع بیماری ها افتخار مدافعین خطوط اول نبرد با بیماریهای دامی و مشترک بین انسان وحیوان هستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، ناصر عسکری فرد مدیرکل دامپزشکی استان خوزستان با حضور در آزمایشگاه مرجع منطقه ایی دامپزشکی خوزستان با فعالان این عرصه و کارکنان شاغل در آزمایشگاه استان دیدار و گفتگو کرد. 

مدیرکل دامپزشکی استان خوزستان فعالان عرصه  آزمایشگاهی را دیده بان عرصه سلامت جامعه دانست و افزود: فعالان این عرصه  با ایجاد امکان تشخیص به موقع بیماری ها افتخار مدافعین خطوط اول نبرد با بیماریهای دامی و مشترک بین انسان وحیوان را از آن خود نموده اند و شایسته تقدیرند.

وی ادامه داد : نقش والا و موثر فعالان عرصه آزمایشگاه در حوزه تشخیص، مراقبت، کنترل و پیشگیری از بیماری های دامی و مشترک بین انسان و حیوان انکارناپذیر است و از این رو توجه به جایگاه فعالان آزمایشگاهی در پیشبرد اهداف این اداره در شناسایی بموقع بیماری ها و پیشگیری از بروز رخ داد بیماری حیاتی و اثر بخش است.

شایان ذکر است، ۳۰ فروردین زاد روز حکیم اسماعیل جرجانی دانشمند برجسته ایرانی به عنوان روز علوم آزمایشگاهی نامگذاری شده است.

  • گروه خبری : اخبار اصلی,انتصابات,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 300335
حسین شانه سازان

حسین شانه سازان

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه