• 1401/04/04 - 11:56
  • تعداد بازدید : 515
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مراسم تجلیل از بانوان ورزشکار نمونه دامپزشکی خوزستان برگزارشد.

مراسم تجلیل از بانوان ورزشکار نمونه این اداره که در مسابقات کارکنان دولت در استان خوزستان صاحب مقام شده بودند،برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی دامپزشکی استان خوزستان، در ابتدای این مراسم، سرکار خانم حسینی منجزی ،مسئول ورزش بانوان دامپزشکی استان گفت: که بانوان دامپزشکی دارای ظرفیت ورزشی بالایی در رشته های مختلف هستند و مقام های کسب شده توسط همکاران را آغاز راهی  روشن جهت شرکت پرشورتر در عرصه ها آتی دانست.

در ادامه، دکتر مصطفی کنار کوهی مدیر کل دامپزشکی استان خوزستان در خصوص ورزش و روحیه ورزشکاری مطالبی بیان داشت و اظهار کرد: همه بخوبی میدانیم که ورزش یکی از علل اساسی و مهم سلامتی و تندرستی در جامعه است و این اداره کل نیز در این راستا برای همکاران هرگونه عاملی که مشوق برای ورزش کردن همکاران باشد، در حد امکان و وسع مالی فراهم خواهد آورد.

وی همچنین افزود: در صدد تامین مکان های ورزشی مناسب در سال جاری برای همکاران هستیم تا بتوانند استعدادهای خود را با آسودگی خاطر بیشتری در رشته مور علاقه خودشان،شکوفا نمایند.

همکاران حاضر در مراسم به بیان دیدگاهها و نظرات خود در هرچه بهتر برگزارشدن تمرینات ورزشی پرداخته و از مدیر کل دامپزشکی استان برای حمایت ها و پیگیری های مسائل ورزشی شرکت قدردانی نمودند.

در پایان مراسم از نیز با اهدا لوح های ارسالی از طرف اداره کل ورزش و جوانان استان از همکارانی که در مسابقات دولت در استان خوزستان مقام کسب نموده اند تقدیر گردید.

  • گروه خبری : اخبار اصلی,انتصابات,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 287515
حسین شانه سازان

حسین شانه سازان

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه