• 1399/07/02 - 12:37
  • تعداد بازدید : 789
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

همه ما آرامش و آسایش کشور را مدیون این شهدا هستیم

دکتر کنار کوهی با اشاره به جایگاه شهدای ۸ سال دفاع مقدس گفت: همه ما آرامش و آسایش کشور را مدیون شهدای والامقام هستیم

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مصطفی کنار کوهی مدیر کل اداره دامپزشکی خوزستان با اشاره به جایگاه شهدای ۸ سال دفاع مقدس گفت: همه ما آرامش و آسایش کشور را مدیون جانفشانی شهدای والامقام هستیم.

او افزود: شهدای ما با گذشتن از جان و مال خود، از کشورمان و آرمان‌های رهبری انقلاب دفاع کردند و امروز همه ما مدیون قطره قطره خون شهدایی هستیم که برای حفظ خاک ایران بر زمین ریخته شد.

کنار کوهی اظهار داشت: خدمتی که شهدا، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان به میهن اسلامی داشتند با هیچ چیز قابل مقایسه نیست و در این دنیا هیچ چیزی نمی‌تواند ارج و منزلت شهدا را جبران کند، زیرا آن‌ها تنها با خدا معامله کردند و فرزندان شهدا در هر کجا که مشغول به کار هستند، باید مبلغان خوبی برای فرهنگ ایثار و شهادت باشند.

مدیر کل اداره دامپزشکی خوزستان تصریح کرد: نام مبارک شهیدان، یادآور عزت و افتخار ایران اسلامی در روز‌های دشوار دفاع از میهن گرامی است. شهدای گرانقدر بر قله رفیع روز‌های پر خاطره آن دوران ایستاده‌اند و این اتفاق موجب ممتاز شدن دوران دفاع مقدس در تاریخ ایران اسلامی شده است.

او بیان داشت: به منظور پاسداشت رشادت‌های شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، تلاش کرده‌ایم در آیین‌نامه‌های مربوطه، به طور شایسته‌ای از خانواده شهدا و فرزندان آن‌ها قدردانی شود و مراسمی به مناسبت هفته دفاع مقدس با اهدای لوح تقدیر از فرزندان شهدا تقدیر شد.

  • گروه خبری : اخبار اصلی,انتصابات,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 255822
کلمات کلیدی
لینک کوتاه