• 1399/10/30 - 11:55
  • تعداد بازدید : 642
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

گردهمایی و هم اندیشی ناظرین شرعی کشتارگاهای دام استان خوزستان

گردهمایی و هم اندیشی ناظرین شرعی کشتارگاهای دام و طیور استان خوزستان به میزبانی اداره دامپزشکی شهرستان رامهرمز برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، گردهمایی و هم اندیشی ناظرین شرعی کشتارگاهای دام و طیور استان خوزستان به میزبانی اداره دامپزشکی شهرستان رامهرمز با حضور امام جمعه شهرستان و هیات همراه، معاون جهاد کشاورزی، رییس اداره دامپزشکی رامهرمز، نماینده اداره تبلیغات اسلامی و ناظرین شرعی منطقه 4 و 5 برگزار گردید .

در ابتدای این جلسه دکتر بهروز حقیقی رییس دامپزشکی شهرستان رامهرمز  گزارشی از فعالیت های اداره دامپزشکی و خدمات رسانی به مناطق محروم  ارائه نمود و همچنین بر حمایت از نظارت شرعی به همراه نظارت بهداشتی تاکید کرد و در ادامه از زحمات های ناظرین شرعی در کشتارگاه های استان که سهم بسزایی در نهادینه کردن غذای حلال بین احاد جامعه را دارند تشکر و قدر دانی نمود.

در ادامه این گردهمایی حضرت حجه الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه شهرستان رامهرمز از برنامه های اداره کل دامپزشکی استان در خصوص نظارت شرعی که با تلاشهای مخلصانه ناظرین شرعی باعث  تحقق اهداف و منویات مقام معظم رهبری( دام ظله) ومراجع عظام تقلید تقدیر و تشکر نمود.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین بداوی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی استان خوزستان با تقدیر و تشکر از حضور امام جمعه شهرستان رامهرمز،رییس اداره دامپزشکی شهرستان، حضور معاون جهاد کشاورزی  شهرستان و ناظرین شرعی در این هم اندیشی یک روزه از اهمیت تبیین نظارت شرعی و ارتقاء سطح آموزش ناظرین درخصوص پویا نمودن در مسایل روز و اهمیت تشکیل شورای فرهنگی در کشتارگاه های سطح استان صحبت نمودند. 

در پایان این همایش یک روزه پس از اعطای گواهی علمی به ناظرین شرعی از زحمات دکتر بهروز حقیقی رییس اداره دامپزشکی شهرستان رامهرمز تقدیر و تشکر بعمل آمد.

  • گروه خبری : اخبار اصلی,انتصابات,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 259251
لینک کوتاه