• 1400/01/22 - 12:21
  • تعداد بازدید : 338
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
فعالیت بدون وقفه کشتارگاههای طیور استان

مدیرکل دامپزشکی استان خوزستان: شرایط بهداشتی و ظرفیت لازم جهت کشتار مرغ های تولیدی استان در کشتارگاه های طیور استان وجود دارد و تمامی محصولات این مراکز با نظارت کارشناسان دامپزشکی استان وارد چرخه مصرف گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان دکتر مصطفی کنار کوهی مدیر کل دامپزشکی استان خوزستان با اعلام این خبر افزود: با توجه به تمهیدات اتخاذ شده توسط دستگاههای متولی در خصوص تامین گوشت مرغ استان و در جهت ارائه خدمات بهداشتی مناسب و تامین امنیت غذایی هم استانیهای عزیز تمامی کشتارگاههای طیوراستان با تمام ظرفیت فعال بوده و تمامی محصولات این مراکز با رصد و کنترل کارشناسان محترم دستگاههای متولی در تنظیم بازار و هم چنین با نظارت کارشناسان دامپزشکی استان وارد چرخه مصرف گردید.

مدیر کل دامپزشکی استان اظهار داشت : مسئولین فنی بهداشتی و دستیاران بهداشتی مستقر در کشتارگاههای استان تحت نظارت های عالیه اداره کل دامپزشکی استان  با حضور تمام شیفت در کشتارگاههای طیور ضمن نظارت بر فعالیت بهداشتی با توان حداکثری در تمامی شیفت های کاری ضمن رصد و پایش مرغ های کشتاری بر اساس سیاست های سازمان دامپزشکی بر روند تولید مرغ کشتاری نظارت داشته تا محصولی کاملا سالم به بازار مصرف وارد شود .

کنارکوهی در ادامه افزود: میزان مرغ زنده ورودی و گوشت مرغ خروجی از کشتارگاههای طیور استان در سامانه های دامپزشکی بصورت روزانه ثبت گردیده و بررسی اطلاعات ثبت شده در سامانه های دامپزشکی، موید افزایش تحویل و کشتار مرغ در کشتارگاههای طیور استان نسبت به مدت مشابه سال قبل را دارد.

وی در پایان یاد آوری نمود :استان خوزستان دارای 9 کشتارگاه صنعتی طیور در شهرستانهای اهواز ، حمیدیه ،دزفول ، رامهرمز ، بهبهان و مسجدسلیمان می باشد که همگی دارای روحانی ناظر شرعی و دامپزشک ناظر بهداشتی مستقر هستند.

  • گروه خبری : اخبار اصلی,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 272977
کلمات کلیدی
حسین شانه سازان

حسین شانه سازان

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه